شرح وظایف :
- سازماندهي و توزيع نيروي انساني در واحد هاي مختلف سازمان بر اساس نياز سنجي هاي انجام شده
- انجام كليه اقدامات مربوط به کارکنان شامل ورود خروج ، مرخصی و ماموریت ، تنظيم سياست هاي پرداخت حقوق و دستمزد ،پاداش ها و ...
- تنظيم روابط کارکنان بايکديگر و مديران با اجراي برنامه هاي استقرار نظم و انضباط درسازمان.
- انجام کليه امور پرسنلي شاغلين ، بازنشستگان و موظفين اعم ازصدور احكام و برقراري حقوق و مزاياي مربوطه.
- تهيه و تنظيم بانک اطلاعات پرسنل و نگهداري روزآمد آن.
- تهيه و تدوين پرونده هاي پرسنلي و نگهداري آنها بارويکرد بهره گيري از فن آوري اطلاعات.
- هدايت و راهبري امور دبيرخانه مركزي سازمان .
- انجام تشريفات و ايجاد تسهيلات لازم جهت هيئت ها و ميهمانان خارجي سازمان
- انجام امور مربوط به حفظ و نگهداري تاسيسات ، تجهيزات و ساختمان هاي سازمان.
- نظارت برحسن انجام خدمات تامين بهداشت محيط کار و ساير موارد مشابه.
- همکاري درجهت پشتيباني برنامه ها ، شوراها و کنگره های سازمان.
- سازماندهي و مديريت بهينه منابع و امکانات سازمان .
- تهيه و تدارک لوازم ، تجهيزات و اقلام مورد نياز واحدهاي مختلف سازمان با رعايت اصل مهم مديريت بهينه منابع و امکانات سازماني .
- برنامه ريزي، هماهنگي و برگزاري مراسم و برنامه هاي مرتبط با مناسبت هاي مختلف در داخل سازمان.
- نگهداري و انبارداري وسايل و لوازم خريداري شده و توزيع آنها بين واحدهاي مختلف سازمان.
- انجام ساير امور محوله.