دفتر امور مالی

منتشر شده در ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ | بازدید : 1283 بار

شرح وظایف

  • نظارت بر امور مالي و محاسباتي و نگهداري و تنظيم حساب ها بر طبق قانون ، ضوابط و مقررات مربوط.
  • اقدام در مورد تاديه تعهدات مالي سازمان براساس قوانين و مقررات.
  • پرداخت بهاي كالا و خدمات و ساير پرداخت ها از محل اعتبارات جاري و يا عمراني در حدود اعتبارات مصوب و منطبق با قوانين و آيين‌نامه‌هاي مربوطه.
  • تهيه و تنظيم ليست حقوق و مزاياي ماهانه  پرسنل سازمان و پرداخت به موقع آن.
  • پرداخت كليه هزينه‌هاي جاري سازمان ، حقوق و مزاياي كاركنان سازمان مطابق با قوانين و آيين‌نامه‌هاي مالي و استخدامي قانون محاسبات عمومي و ساير مقررات.
  • تهيه و تنظيم فهرست اموال منقول سازمان و نگهداري حساب آنها.
  • تهيه و تنظيم صورتحساب هاي مالي و بستن حساب هاي مالي سازمان و ارسال آن به وزارت امور اقتصادي و دارايي.
  • تهيه گزارش هاي مالي ، توجيهي و مقايسه‌اي ماهانه و سالانه سازمان.
  • همكاري در برآورد و پيش بيني در آمدهاي سازمان و تهيه و تنظيم صورتحساب آن و نگهداري حساب درآمدهاي مذكور.
  • رسيدگي و کنترل دستورات پرداخت واصله و تنظيم اسناد مالي و برگه هاي محاسباتي پرداخت وجه کارکردهاي گواهي شده.
  • رسيدگي و کنترل قرارداد ها و ضمانت نامه ها و مراقبت در تمديد آن ها در سر رسيد هاي مقرر.
  • پيگيري وصول به موقع درآمدها.
  • انجام ساير امور مالي که طبق قوانين و مقررات به عهده سازمان محول مي باشد.
  • نگهداري و تحويل و تحول وجوه و نقدينه ها و سپرده ها و اوراق بهادار.
  • انجام ساير امور محوله.