شرح وظایف
- نظارت بر امور مالي و محاسباتي و نگهداري و تنظيم حساب ها بر طبق قانون ، ضوابط و مقررات مربوط.
- اقدام در مورد تاديه تعهدات مالي سازمان براساس قوانين و مقررات.
- پرداخت بهاي كالا و خدمات و ساير پرداخت ها از محل اعتبارات جاري و يا عمراني در حدود اعتبارات مصوب و منطبق با قوانين و آييننامههاي مربوطه.
- تهيه و تنظيم ليست حقوق و مزاياي ماهانه پرسنل سازمان و پرداخت به موقع آن.
- پرداخت كليه هزينههاي جاري سازمان ، حقوق و مزاياي كاركنان سازمان مطابق با قوانين و آييننامههاي مالي و استخدامي قانون محاسبات عمومي و ساير مقررات.
- تهيه و تنظيم فهرست اموال منقول سازمان و نگهداري حساب آنها.
- تهيه و تنظيم صورتحساب هاي مالي و بستن حساب هاي مالي سازمان و ارسال آن به وزارت امور اقتصادي و دارايي.
- تهيه گزارش هاي مالي ، توجيهي و مقايسهاي ماهانه و سالانه سازمان.
- همكاري در برآورد و پيش بيني در آمدهاي سازمان و تهيه و تنظيم صورتحساب آن و نگهداري حساب درآمدهاي مذكور.
- رسيدگي و کنترل دستورات پرداخت واصله و تنظيم اسناد مالي و برگه هاي محاسباتي پرداخت وجه کارکردهاي گواهي شده.
- رسيدگي و کنترل قرارداد ها و ضمانت نامه ها و مراقبت در تمديد آن ها در سر رسيد هاي مقرر.
- پيگيري وصول به موقع درآمدها.
- انجام ساير امور مالي که طبق قوانين و مقررات به عهده سازمان محول مي باشد.
- نگهداري و تحويل و تحول وجوه و نقدينه ها و سپرده ها و اوراق بهادار.
- انجام ساير امور محوله.