تعریف اجمالی از روابط عمومی روابط عمومی مجموعهای از اقدامات وتلاشهای آگاهانه، سنجیده و برنامهریزی شده به منظور جلب مشارکت عمومی و کسب تفاهم متقابل بین یک سازمان و گروه های مورد نظر آن سازمان است. در این راستا و با توجه به ظرفیت ها و پیچیدگی های حوزه سلامت و حرفه دامپزشکی و نیز برنامه استراتژیک و قانون سازمان، واحد روابط عمومی سازمان علیرغم نوپا بودن سعی نمود با تلاش شبانه روزی و بهره مندی از پتانسیل های موجود و جبران کاستی های گذشته نسبت به تامین مطالبات ذینفعان درونی و بیرونی سازمان به صورت عملیاتی و تحول گرایانه اقدام نماید. سوشیال مدیا و برندسازی شبکه های اجتماعی
اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها
برندینگ سازمانی
روابط عمومی در حوزه آموزش
سمعی و بصری
واحد انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
سایر اقدامات
چشم انداز روابط عمومی
|
پدیده مظفری کارشناس روابط عمومی و امور بین الملل
|