قابل توجه کلیه کاربران گرامی :
در صورت داشتن هرگونه سوال و بروز مشکل در سامانه :
مرحله اول : مطالعه راهنما های موجود و همچنین بخش سوالات متداول در خصوص کار با سامانه.
مرحله دوم : بیان سوال و مشکل از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین (گفتگوی آنلاین) در ساعات اداری .
مرحله سوم : چنانچه مشکل شما در هریک از مراحل فوق مرتفع نگردید می توانید با شماره های پشتیبانی زیر در ساعات تعیین شده تماس حاصل فرمایید .
- بیان مشکلات مربوط به دفتر امور عضویت از قبیل مشکلات ثبت نام عضو جدید ، تمدید عضویت، ارتقاء مدرک و انتقال عضویت با شماره تماس 61061107-021 ساعات پاسخگویی 8 صبح لغایت 10 صبح
- بیان مشکلات و اطلاعات مربوط به صدور کارت عضویت و وضعیت چاپ و ارسال کارت عضویت با دفتر صدور کارت به شماره تماس 61061104-021 ساعات پاسخگویی 10 صبح لغایت 12 ظهر
- بیان مشکلات مربوط به دفتر امور فنی و صدور پروانه های ماده 2 از قبیل مشکلات صدور پروانه تاسیس مراکز درمانی و خدماتی و تمدید پروانه و ... با شماره تماس 61061116-021 در ساعات اداری
- بیان مشکلات و خطاهای سیستمی که با تماس با شماره های بالا مرتفع نگردیده است با شماره تماس دفتر فناوری اطلاعات : 61061151-021 در کلیه ساعات اداری