بازدید سرزده رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا از باغ وحش تهران

منتشر شده در ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ | بازدید : 401 بار

لزوم تاسیس و راه اندازی پلی کلینیک تخصصی در باغ وحش تهران

رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا از باغ وحش تهران، محل نگهداری حیوانات و کلینیک مستقر در باغ وحش تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا دکتر حامد زارعی رییس سازمان نظام دامپزشکی طی بازدید سرزده از باغ وحش تهران با حضور در کلینیک دامپزشکی باغ وحش، با دامپزشکان مستقر صحبت کرده و مشکلات دامپزشکان با وی در میان گذاشته شد.

دکتر زارعی در خصوص این بازدید به پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان گفت: «نیاز است حتما یک پلی کلینیک تخصصی به همراه اتاق جراحی مجهز به دستگاه‌های بیهوشی و تصویربرداری در باغ وحش تهران دایر گردد.»

وی در توضیح بیشتر افزود: «لازم است به منظور حفظ و امنیت حیوانات و عدم استفاده از بیهوشی‌های غیرضروری، حتی الامکان از حمل و نقل حیوانات جلوگیری به عمل آید. با راه‌اندازی پلی کیلینیک تخصصی در باغ وحش این مشکل مرتفع خواهد شد. زیرا هرگونه نقل و انتقال علاوه بر اینکه آسیب و استرس بالایی برای حیوانات بوجود می‌آورد، چرخه اداری طولانی نیز به همراه دارد.»

رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا ضمن تاکید بر تلاش هر چه بیشتر جهت تضمین و تامین امنیت حیوانات باغ وحش، از رضایت و استقبال مسئولین باغ وحش جهت سرمایه‌گذاری به منظور راه‌اندازی پلی کلینیک تخصصی مستقر در باغ وحش خبر داد.