تعامل و همکاری سازنده دو سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی

منتشر شده در ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ | بازدید : 782 بار

ویرایش چهـارم دسـتورالعمل"سـیاست‌هـا و ضوابـط تاسـیس و فعالیت مراکز درمانی، مراکز مایه‌کوبی و فعـالیت داروخـانه‌هـای دامپزشکی" با واگذاری کامل تصدی‌های بخش دولتی به سازمان نظام دامپزشکی ابلاغ گردید


 

با تعامل و همکاری سازنده دو سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی با امضای دوجانبه دکتر آقامیری و دکتر زارعی، ویرایش چهـارم دسـتورالعمل"سـیاست‌هـا و ضوابـط تاسـیس و فعالیت مراکز درمانی، مراکز مایه‌کوبی و فعـالیت داروخـانه‌هـای دامپزشکی" انجام و ابلاغ گردید. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، ویرایش چهـارم دسـتورالعمل"سـیاست‌هـا و ضوابـط تاسـیس و فعالیت مراکز درمانی، مراکز مایه‌کوبی و فعـالیت داروخـانه‌هـای دامپزشکی" با تعامل و همکاری دو سازمان و نگاه مثبت بخش دولتی روز گذشته ابلاغ گردید.

در این ویرایش ضمن تاکید بر گسترش نظارت‌ها در حوزه عملکرد و انطباق عملکرد مراکز ماده (2) با سیاست‌های ابلاغی و همچنین برخط شدن صدور پروانه و مجوزها در همه حوزه‌ها، تمامی امور تاسیس مراکز، پروانه اشتغال، پروانه مسئول فنی و همچنین تمامی تصدی‌های این حوزه به سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران واگذار شد. ابلاغ این ویرایش که نشان از تعامل و همکاری بسیار نزدیک دو سازمان دامپزشکی کشور و سازمان نظام دامپزشکی است، نوید روزهای بسیار خوب در آینده حوزه دامپزشکی کشور، اعتلای بخش خصوصی و نگاه مثبت و سازنده بخش دولتی به ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران ضمن ارج نهادن به نگاه کاهش تصدی‌گری و حمایت بخش خصوصی از طرف سازمان دامپزشکی کشور، امیدوار است در حوزه مراکز ماده (2) سراسر کشور با دقت و سرعت در رفع و رجوع و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، گام‌های بسیار موثر و سازنده‌تری برداشته شود.