پیام نوروزی رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

منتشر شده در ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ | بازدید : 627 بار

پیام نوروزی رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، دکتر حامد زارعی، رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسمه تعالی

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبرالیل و النهار، 

یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

نوروز جشني به درازاي تاريخ بشري است. اين تاريخ نيست كه نوروز را روايت مي‌كند بلكه نوروز است كه تاريخ را در دامان خويش پرورده است. خدا را شاكريم كه نياكان نيك انديش اين سرزمين، آغاز سال نو خود را آغاز فصل بهار و اعتدال طبيعت قرار دادند. نوروز تنها یک دگرگونی ساده در طبیعت نیست بلکه روزی است که خداوند در ظرف زمان نوروز زیبایی‌ها را خلق کرد. نوروز کهن‌ترین آیین جهان است که با خود عشق، محبت و پاکی را به همراه دارد.

سال 1401 سرآغاز تحولات نوین در سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران بود. سالی که در آن نخستین گام‌های تعاملات و هم‌افزایی‌های اجرایی در خانواده بزرگ دامپزشکی، تلاش در جلب رضایت همکاران و ارایه خدمات بیش‌تر به همکاران ارجمند و همه مخاطبان فعالیت‌های دامپزشکی، حرکت رو به جلو به سمت اصلاح قوانین و فناوری‌های نوین دامپزشکی، سرلوحه فعالیت‌ها قرار گرفت. به یقین در سال 1402 به لطف حضرت حق و تلاش و همدلی همه همکاران بخش دولتی و خصوصی، فعالیت‌های تحول آفرین با سرعت و شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد. همچنین تلاش برای اعتلا و ارتقای جایگاه دامپزشکی در کشور با جدیت کامل دنبال خواهد شد. امید آنکه در سایه تلاش‌های همگانی و به لطف و یاری ایزد منان، نقش انکارناپذیر دامپزشکی در بهداشت عمومی و سلامت مواد غذایی آشکار گردد.

فرا رسیدن سال نو و آغاز سال 1402 هجری شمسی را صمیمانه به استادان و پیشکسوتان، دانشجویان رشته‌های دامپزشکی و پیرادامپزشکی و همه همکاران عزیز دامپزشک و سایر رده‌های دامپزشکی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال كه تدبير امور در يد قدرت اوست مي‌خواهم كه حال ما را به بهترين شكل متحول سازد تا همدل و هم‌صدا براي خدمت به مردم و دستيابي به حيات طيبه گام‌هاي استوار و مستحكمي برداريم.

 

  دکتر حامد زارعی

رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران