جلسه شورای نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی

منتشر شده در ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ | بازدید : 458 بار

جلسه شورای نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی

جلسه شورای نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی با حضور رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در سفر کاری رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به استان خراسان رضوی، جلسه شورای نظام دامپزشکی استان برگزار شد.

دکتر حامد زارعی، رئیس سازمان نظام دامپزشکی در جلسه شورای نظام استان که با حضور برخی از نمایندگان انجمن‌ها برگزار شد، پای صحبت در خصوص مسائل و مشکلات حوزه دامپزشکی در استان خراسان رضوی نشست و با بررسی مسائل مختلف به هم‌اندیشی و ارائه راهکارهای برون رفت از مشکلات پرداخت.

همچنین در این جلسه از دکتر بهزاد قیصری رمضانیان، متخصص مامایی دامپزشکی مستقر در مجتمع صنعتی گوشت مشهد که چندی پیش توسط یکی از افراد حاضر در کشتارگاه مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته بود تقدیر و دلجویی شد.

گفتنی است دکتر بهزاد قیصری رمضانیان دامپزشک مستقر در مجتمع صنعتی گوشت مشهد سال گذشته توسط یکی از افراد حاضر در کشتارگاه مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌گیرد. وی ضمن ابراز رضایت و خرسندی از پیگیری و حمایت‌های سازمان نظام و اداره کل، از تمامی افرادی که از طریق مشاوره، نامه‌نگاری یا هر مشکل دیگری از ایشان حمایت کردند تشکر و قدردانی نمود.

دکتر زارعی ضمن اظهار خوشحالی و امیدواری از حکم قضایی‌ که در خصوص پرونده مذکور صادر شده است به پاس سلامت و درستکاری وی در ارائه خدمت به جامعه با اهدای لوحی از زحمات ایشان تقدیر و تشکر به عمل آورد.


وی در خصوص اتفاق ناگواری که برای دکتر قیصری اتفاق افتاد گفت: «هر کسی جرات کند دست روی یک دامپزشک بلند کند به مثابه این است که روی ۴۵ هزار دامپزشک دست بلند کرده است. همه ما یک جامعه هستیم و به شدت در مقابل اینگونه رفتار و ظلم‌ها خواهیم ایستاد تا همه بدانند کسی حق هیچگونه هتک حرمتی به خانواده دامپزشکی کشور ندارد.
 
قابل ذکر است در این جلسه، اعضای شورای نظام دامپزشکی استان ضمن عرض خدا قوت به رئیس سازمان نظام دامپزشکی، از تحولات خوبی که در سازمان در حال تغییر و پیگیری است تشکر کردند.