بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی شیراز

منتشر شده در ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ | بازدید : 342 بار

دکتر حامد زارعی و هیات همراه در موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی شیراز حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، دکتر حامد زارعی رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در اولین روز از سفر کاری خود به استان فارس به همراه معاونین سازمان نظام در موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم‌سازی رازی شیراز حضور یافت.

در این جلسه که رئیس موسسه و هیات مدیره موسسه سرم‌سازی رازی شیراز نیز حضور داشتند، بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات و مسائل مختلف، همچنین راه‌های ارتباطی متعدد موسسه با سازمان نظام و همکاری‌های فی‌مابین صورت گرفت.

 

در ابتدای جلسه رئیس موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم‌سازی رازی شیراز از روند واکسن سازی، تاریخچه موسسه سرم‌سازی رازی و از روند کارهای که در موسسه سرم‌سازی رازی انجام می‌گیرد گزارشاتی ارائه نمود.

رئیس موسسه ضمن معرفی کاملی از مجموعه رازی، از همکاری خوب و تعامل بالای بین موسسه، نظام دامپزشکی استان و اداره کل استان تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است دکتر زارعی، رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا نیز در این جلسه ضمن قدر نهادن به ارزش‌های تحقیقاتی و فن‌آوری نوین، در خصوص ارتباطات مشترک موجود بین سازمان و ظرفیت‌های بخش خصوصی در حوزه فن‌آوری‌های نوین و بسترهای موجود در این زمینه صحبت نمود.

 

دکتر زارعی همچنین با اشاره به اماده‌سازی زیرساخت‌های لازم جهت تاسیس اولین پارک علم و فن‌اوری در حوزه دامپزشکی توسط سازمان، این مهم را فرصتی مناسب برای ارتقای دانش و فناوری‌های مهم در این حوزه دانست.

قابل ذکر است در ادامه جلسه بازدیدی از بخش‌های تولید واکسن‌های ویروسی طیور در موسسه رازی شیراز توسط رئیس سازمان و هیات همراه انجام گرفت.