بزرگ کردن منطقی و همه جانبه نظام دامپزشکی، اولویت جدی سازمان است

منتشر شده در ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ | بازدید : 250 بار

دکتر حامد زارعی بزرگ کردن منطقی و همه جانبه نظام دامپزشکی و گرفتن خدمات و مسئولیت‌های بیشتر از بخش دولتی را یکی از اولویت‌های جدی سازمان نظام دامپزشکی دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، دکتر حامد زارعی در اولین روز از سفر کاری خود به استان ایلام با حضور در اداره کل دامپزشکی استان ایلام با مدیرکل دامپزشکی استان به گفتگو نشست.

دکتر زارعی ضمن ابراز خرسندی از تعامل بالای بخش دولتی و خصوصی در استان یادآور شد: «سازمان و ارگان‌های دولتی می‌توانند با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌هایی که در بخش دولتی وجود دارد کمک‌های بسیاری به بخش خصوصی نمایند.»

وی با اشاره به تاکید ریاست محترم جمهوری بر واگذاری مسئولیت‌ها و خدمات به بخش خصوصی، خواستار کمک و حمایت هر چه بیشتر بخش دولتی شد.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا همچنین به تحولات بزرگ صورت گرفته یکسال اخیر در سازمان نظام اشاره کرد و گفت: «یکی از اولویت‌های جدی سازمان نظام تلاش در جهت بزرگ شدن منطقی و همه جانبه سازمان است به طوری که بتوان زیرساخت‌های لازم را نیز فراهم نموده و مسئولیت‌ها و خدمات بیشتری از بخش دولتی به سازمان تخصیص داده شود.»

گفتنی است دکتر زارعی در پایان قول مساعد واریز مبلغی به شورای نظام دامپزشکی استان جهت شروع تعمیز و تجهیز ساختمان شورای نظام استان داد.