جلسه کمیته اجرایی ماده (2) کمیسیون مرکزی تشخیص و درمان

منتشر شده در ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ | بازدید : 239 بار

جلسه کمیته اجرایی ماده (2) کمیسیون مرکزی تشخیص و درمان با حضور رئیس سازمان نظام دامپزشکی، معاون امور فنی و صدور پروانه‌های سازمان نظام و اعضای کمیته در محل سالن جلسات سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در ابتدای جلسه ضمن بررسی، تبادل نظر و پاسخ به درخواست‌ها و استعلام‌های واصله به بررسی وضعیت صدور و ادامه فعالیت مجوزهای مراکز مایه‌کوبی استان اردبیل پرداخته شد.

دکتر حامد زارعی رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در این جلسه ضمن عرض خوشامدگویی و تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) گفت: «خدا را شاکریم که تعامل بسیار خوبی بین سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی وجود دارد. به طوری که در ظرف یکسال گذشته هیچ‌گونه موضوعی نبوده است که بین دو سازمان حل نشده باقی مانده باشد. همه مسائل با همفکری و تعامل بالای بین دو سازمان حل و فصل می‌گردد. خصوصا تشکر ویژه دارم از اعضای محترم کمیته حاضر که در نهایت سرعت و دقت پرونده‌های ماده (2) را رسیدگی و مشکلات برطرف می‌گردد.»

گفتنی است در انتهای جلسه دکتر زارعی با اهدای لوحی ضمن تبریک روز دامپزشک از زحمات اعضای محترم کمیته تقدیر و تشکر به عمل آورد.