با حضور در انتخابات، جلوه‌های نوینی از اتحاد و همدلی رقم خواهد خورد

منتشر شده در ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ | بازدید : 177 بار

«دکتر محمدحسن گلپایگانی» عضو انتخابی شورای مرکزی نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و خزانه‌دار شورای مرکزی جهت مشارکت پرشور در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها از اعضای سازمان نظام دامپزشکی دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

همدلی و یکپارچگی خانواده بزرگ دامپزشکی همواره موجب ارتقا جایگاه خاص این رشته و حرفه بوده است. سرنوشت سازمان و ارکان آن، قوت و توانمندی آن در عرصه‌های مختلف صنفی و اجتماعی با حضور فعال اعضا در انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها رقم خواهد خورد.

اکنون در آستانه ربع قرن تشکیل این سازمان و نیز انتخاب پنجمین دوره شوراهای نظام استانی حضور و انتخاب افراد موجه، شاخص، دلسوز، دارای تجربه مدیریتی و قانون‌گذاری موجب غنای سازمانی خواهد بود تا بیش از گذشته ضمن اثرگذاری بر سیاست‌گذاری‌های استانی و منطقه‌ای، شاهد اثرات شگرف ملی در حوزه دامپزشکی و ارتقای صنفی و حرفه‌ای باشیم.

رسیدن به اهدافی همچون حفظ ذخایر و سرمایه‌های دامی، تامین ایمنی و امنیت غذایی، صادرات و اشتغال پایدار و نیز حفظ سلامت و بهداشت عمومی که بر پایه قوانین افزایش بهره‌وری کشاورزی و منابع طبیعی و نظام جامع دامپروری به این سازمان سپرده شده است، آثار صنفی و حرفه‌ای انتخابات پیش‌رو را بیش از پیش روشن می‌سازد.

بی‌شک با مشارکت موثر و همه جانبه همکاران شاهد جلوه‌ای از اتحاد و همدلی در خانواده بزرگ دامپزشکی خواهیم بود و این میسر نمی‌شود مگر با احساس مسئولیت و تعهد تک تک اعضا در انتخاب برترین‌ها. از همه دوستان، همکاران عزیز دامپزشک و پیرادامپزشک در بخش دولتی و خصوصی دعوت می‌کنم تا با حضور خود در این انتخابات، جلوه‌های نوینی از اتحاد و همدلی را رقم بزنند.

 

دکتر محمدحسن گلپایگانی

عضو شورای مرکزی نظام دامپزشکی ج.ا.ا