دیدار رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور با استاندار استان همدان

منتشر شده در ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ | بازدید : 316 بار


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی کشور، دکتر حامد زارعی طی سفر دو روزه به استان همدان، صبح دیروز با دکتر قاسمی فرزاد دیدار کرد.

در این دیدار در مورد مسائل مختلف سازمان نظام دامپزشکی کشور و مباحث روز دامپزشکی بحث و گفتگو شد.

اعلام همکاری و حمایت استاندار محترم استان همدان از حوزه دامپزشکی، تاکید و اهمیت ایشان بر مسئولیت خطیر دامپزشکی در بهداشت عمومی و حفظ و امنیت غذایی از جمله دستاوردهای این دیدار بود.

دکتر زارعی، رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور نیز در این دیدار ضمن در میان گذاشتن چالش ها و مشکلات دامپزشکی در سطح استان همدان گفت: «با توجه به ابلاغ برنامه هفتم توسعه و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص سلامت و ایمنی غذایی، لازم است همه دستگاه‌های اجرایی این ابلاغیه، تلاش خود را برای این تاکید مقام معظم رهبری به کار گیرند که در استان همدان نیز اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته است. انتظار ما از شورای نظام دامپزشکی استان و سایر ارگان‌های دخیل این است که این اقدامات به  بهترین شکل انجام بگیرد و ما نیز در ستاد مرکزی به تحقق این امر کمک خواهیم کرد.»

وی ادامه داد: «با توجه به گستردگی حوزه دامپزشکی و اهمیت این حوزه امیدواریم شاهد تعاملات بیشتری بین استانداری استان و سازمان نظام دامپزشکی باشیم.»