شرکت در انتخابات، عمل به تکلیف است

منتشر شده در ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ | بازدید : 107 بار

«دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با تکلیف دانستن شرکت تمامی اقشار جامعه در انتخابات، خانواده بزرگ دامپزشکی کشور را به حضور پرشور در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

 

پس از برگزاری جشن تولد چهل و ‌پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی که با شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، بار دیگر عزت این نظام در بیعت پر شور و شعور آحاد مختلف مردم به منصه‌ی ظهور رسید؛ اکنون عرصه‌ی مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، پیش‌روی ملت همواره سربلند ایران اسلامی قرار گرفته است.

عرصه‌ی انتخابات، میدانی مهم برای رقابتی بین کاندیدا‌های کرسی‌های پراهمیت مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است تا مشارکت گسترده‌ی مردم پای صندوق‌های رای را در پیش‌روی دشمنانی که با خیالی خام در صدد ضربه زدن به نظام هستند، به مرحله‌ی بروز رسانده و حماسه‌ی ماندگار مردم‌سالاری را در فرازی دیگر از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت برساند.

قطعا این دوره از انتخابات نیز مانند همیشه پرشور و اثرگذار خواهد شد چرا که ملت بزرگ و شریف ایران در همه زمینه‌ها ثابت کرده‌اند که در کنار رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده و از کشور خود در مقابل دشمن دفاع می‌کنند.

خانواده بزرگ و فرهیخته دامپزشکی کشور هیچگاه نسبت به رویدادهای مهمی همچون انتخابات بی‌تفاوت نبوده و همواره در صحنه هستند. همانطور که در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استانهای سراسر کشور، دامپزشکان فرهیخته حماسه آفریدند، انتظار می‌رود 11 اسفند ماه نیز با حضور گسترده خود در سطح کشور بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را نشان داده تا به امید خدا کشور بتواند با قدرت در مسیر پیشرفت به حرکت خود ادامه دهد.

امید است با مشارکت بالای مردم خصوصا قشر تحصیلکرده و روشنفکر دامپزشکی و انتخاب نمایندگان اصلح، شاهد تشکیل مجلسی پویا و کارآمد باشیم تا در حوزه‌های مختلف خصوصا حوزه دامپزشکی کشور، حرکت‌های شتابنده علمی و عملی به سوی قله موفقیت، نتیجه بخش باشد.

همچنین برای تمامی اعضای محترم سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران اعم از دامپزشکان و پیرادامپزشکان گرامی که در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شده و شرکت نموده‌اند از صمیم قلب آرزوی موفقیت و پیروزی در این عرصه مهم را دارم.

 

دکتر حامد زارعی

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران