امروز اقتصاد دامپزشکی وزین، بالنده و پویاست

منتشر شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ | بازدید : 150 بار

بیست و یکمین کنگره دامپزشکی ایران با حضور «دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، «دکتر مجتبی نوروزی» رئیس سازمان دامپزشکی کشور و جمعی از بزرگان و پیشکسوتان حوزه دامپزشکی و به همت جامعه دامپزشکی کشور در هتل المپیک تهران افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین کنگره دامپزشکی ایران، رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فرارسیدن روز بزرگداشت استاد و معلم گفت: «هر چه در اعتلای دامپزشکی وجود دارد حاصل زحمات اساتید این حوزه است که سینه به سینه ادامه پیدا کرده و نسل‌های مختلف در این حوزه تربیت شدند. خدا را شاکریم که امروز جامعه دامپزشکی و دامپزشکان کشور افرادی بسیار تاثیرگذار در کشور هستند.»

دکتر حامد زارعی با بیان اینکه امروز اقتصاد دامپزشکی وزین، بالنده و پویاست، خاطرنشان کرد: « لازم است قدردان زحمات نسل‌های پیشین بود. این خواهشی است که بنده از نسل بعدی دارم که به ارزش خود و رشته خود واقف باشند. دامپزشکی رشته، علم و جایگاهی است که در اقتصاد، علم دنیا و کشور عزیزمان  بزرگان زیادی دارد. لازمه‌ی رشد و شکوفایی این است که بزرگ فکر کرد و فکرهای جدید داشت. کمااینکه هر ایده و فکری می‌تواند به دنبال خود، رونق اقتصادی به همراه داشته باشد. زمانی دامپزشکی بزرگ می‌شود که اقتصاد دامپزشکی بزرگ گردد. اینکه حقوق دامپزشکان اندکی افزایش پیدا کند دردی را دوا نمی‌کند و باید کارهای بزرگ کرد.»

در ادامه مراسم افتتاحیه بیست و یکمین کنگره دامپزشکی کشور از مقام شامخ «دکتر گودرز ادیب‌راد» بعنوان پیشکسوت تاثیرگذار حوزه دامپزشکی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

شایان ذکر است، بیست و یکمین کنگره دامپزشکی ایران به مدت سه روز همراه با نمایشگاه جانبی در هتل المپیک تهران برگزار می‌گردد.