بررسی نحوه برخورد غیرکارشناسی شهرداری‌ها در حوزه بهداشتی کشور

منتشر شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ | بازدید : 473 بار

دومین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در سال 1403 با حضور اعضای شورای مرکزی در محل سالن جلسات دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، جلسه مذکور با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهید ایشان و همچنین با ذکر فاتحه، صلوات و عرض تسلیت رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا آغاز گردید.

در این جلسه مباحث و مشکلات روز دامپزشکی کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

قابل ذکر است یکی از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در جلسه شورای مرکزی که مورد بحث و بررسی بسیار قرار گرفت موضوع نحوه برخورد غیرکارشناسی شهرداری‌ها در حوزه بهداشتی کشور در سطح جامعه بود.

رئیس و اعضای شورای مرکزی ضمن ابراز گلایه‌مندی و اعتراض شدید به اعمال نظرهای متفاوت شهرداری‌ها بدون همفکری با کارشناسان مربوطه در حوزه بهداشتی دامپزشکی کشور، به تبادل نظر و چاره‌اندیشی در این خصوص پرداختند.

تمامی اعضای شورای مرکزی اذعان داشتند که اینگونه رفتارها بدون رایزنی‌های لازم با کارشناسان بهداشتی خبره در این حوزه و محدود کردن کلینیک‌های دامپزشکی در سطح کشور، هشداری جدی برای بهداشت جامعه به حساب می‌آید.

همچنین مقرر شد همچون چند روز گذشته که از طرف سازمان نظام دامپزشکی و برخی استانها پیگیری‌های متعددی اتفاق افتاد، این روند همچنان ادامه پیدا کند تا معضل مذکور در سطح جامعه حل و فصل گردد.

در ادامه جلسه، سایر موضوعات مطرح در دستور کار جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

برای دیدن آرشیو عکس ها کلیک نمایید