انتخاب فرد اصلح و دولت مسئولیت‌پذیر، اعتلای بخش دامپزشکی را به همراه دارد

منتشر شده در ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ | بازدید : 242 بار

«دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی از خانواده بزرگ دامپزشکی کشور جهت حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، دکتر زارعی در این پیام خواستار حضور پرشور تمامی اقشار مختلف دامپزشکی کشور پای صندوق‌های رای شد. متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

خانواده بزرگ و فرهیخته دامپزشکی کشور، همکاران محترم بخش خصوصی و دولتی، اساتید و دانشجویان گرامی، با درود و احترام به مقام والای شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدشان، در آستانه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و در شرایط ویژه‌ای از تاریخ کشور، فرصت بزرگی است که بار دیگر خواسته‌های ملت شنیده شود و اراده دولت‌ها برای تقویت بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقویت گردد.

از این رو، حضور خانواده بزرگ دامپزشکی و پیرادامپزشکی کشور در پای صندوق‌های رای، نه تنها مسئولیت اجتماعی، بلکه یک وظیفه شرعی و ملی است که می‌تواند تاثیر شگرفی در پیشرفت اهداف و برنامه‌های کشور خصوصا اعتلای بخش دامپزشکی داشته باشد.

دامپزشکان عزیز، شما طلایه‌داران دانش، پیشرفت و خط مقدم تامین امنیت غذایی و سلامت در کشور هستید و می‌توانید با ارائه دیدگاه‌های سازنده و ترویج فرهنگ مشارکت در میان جامعه، علاوه بر ارتقاء سطح آگاهی سیاسی و اجتماعی مردم، به شکل‌گیری درست و اصولی حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی و دامپزشکی کشور کمک نمایید.

اینجانب ضمن دعوت از تمامی همکاران گرامی جهت حضور پرشور در انتخابات پیش رو، آرزومندم جامعه بزرگ دامپزشکی کشور همچون همیشه در تصمیم گیری برای ساخت ایرانی بهتر و آبادتر سهیم و در این رویداد ملی مشارکت گسترده نمایند.

 

 

دکتر حامد زارعی

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران