آغاز ثبت‌نام خدمات ویژه «بیمه درمان تکمیلی ویژه اعضاء فعال سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا

منتشر شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ | بازدید : 6109 بار

به اطلاع اعضای محترم می رساند  از 13 تیرماه  ثبت‌نام خدمات بیمه درمان تکمیلی 1403 در طرح‌هایی با تعهدات طلایی، نقره‌ای و برنزی توسط سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا با همکاری بیمه کوثر آغاز می گردد و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت .

دوره "بیمه خدمات درمان تکمیلی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا با شرکت سهامی بیمه کوثر" از اول خرداد 1403 لغایت ۳۱ اردیبهشت 1404 می‌باشد.
۱.تمامی اعضاء فعال  و کارکنان سازمان نظام دامپزشکی ( و افراد تحت تکفل  شامل همسر و فرزندان،پدر و مادر ) طبق مفاد قرارداد و توافق می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

۲.ثبت نام مذکور برای بیمه شدگان قبلی تکمیلی فاقد دوره انتظار (زایمان، جراحی و ...) می باشد .

۳. با توجه به درخواست و اراده متقاضیان ، امکان ثبت نام در سه طرح  طرح طلایی، نقره‌ای، برنزی با شرایط متفاوت وجود دارد .

۴.پرداخت حق بیمه ، هم به صورت یکجا  و آنلاین و هم بصورت اقساطی امکان پذیر می باشد  .

۵. در پرداخت  اقساطی 40 درصد حق بیمه به صورت نقدی (پرداخت آنلاین) و الباقی در سه قسط 20 درصدی طی سه فقره چک صیادی  به صورت متوالی (چک  اول 01/07/1403 _ چک  دوم  01/09/1403_  چک سوم 01/11/1403 ) دریافت می گردد .

۶.داشتن بیمه پایه (تامین اجتماعی، سلامت، روستایی و عشایری و ...) برای متقاضیان ثبت نام بیمه تکمیلی الزامی است.

7.متقاضیانی که اقدام به دریافت بیمه تکمیلی می نمایند به طور همزمان تحت پوشش بیمه عمر گروهی و بیمه حوادث نیز قرار می گیرند .

8, در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهامی با کارگزاری بیمه به شماره تلفن 88790007 -021 تماس حاصل نمایید   و یا با شماره تلفن 02161061107 آقای اسدی تماس بگیرید.

***خواهشمند است قبل از اقدام به ثبت نام نسبت به دانلود قراردادهای ذیل اقدام نموده و پس از مطالعه  دقیق و آگاهی کامل از مفاد قراردادها نسبت به ثبت نام اقدام فرمایید***

دانلود قرارداد بیمه مازاد درمان گروهی

دانلود قرارداد بیمه عمر گروهی

دانلود قرارداد بیمه حوادث گروهی

 

ورود به سامانه ساندا جهت ثبت نام بیمه تکمیلی درمان