اصالت سازمان نظام دامپزشکی ارتقای سطح علمی و آموزش و بازآموزی همکاران است

منتشر شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ | بازدید : 338 بار

رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران اصالت سازمان نظام دامپزشکی را ارتقای سطح علمی و آموزش و بازآموزی همکاران دامپزشک عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا دکتر حامد زارعی، رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه هشتمین کنگره بین‌المللی دامپزشکی طیور ضمن خیرمقدم به مهمانان و شرکت کنندگان در کنگره و تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت: «این کنگره به پاسداشت و یاد و خاطره عزیز از دست رفته دکتر وصفی مرندی برگزار شده است. خیلی دوست داشتیم جهت تقدیر و تشکر در خدمت خانواده محترم این عزیز باشیم اما در سفری تشریف داشتند که متاسفانه شرایط حضور برایشان میسر نشد. یاد و خاطره این عزیز را گرامی می‌داریم. امید که همه متخصصین طیور راه پرسعادت ایشان را ادامه دهند.»

دکتر زارعی در ادامه گفت: «خدا را شاکریم پس از وقفه‌ای سه ساله هشتمین کنگره بین‌المللی طیور برگزار شد. از همه دست اندرکارانی که این کنگره را برگزار کردند، از کمیته علمی، اجرایی و همه متخصصین و شرکت کنندگان بسیار سپاسگذاریم.»

رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا با تاکید بر این موضوع که یکی از وظایف سازمان نظام آموزش و بازآموزی است، افزود: «یکی از وظایف اصلی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در کنار ده‌ها وظایفی که برعهده دارد آموزش، به روزرسانی و بازآموزی علوم دامپزشکی در همه حوزه‌های متفاوت است که یکی از این حوزه‌های بسیار پراهمیت، پرکاربرد، مهم و تاثیرگذار در سلامت و تغذیه انسان و در اقتصاد کشور، صنعت طیور است. سازمان نظام دامپزشکی بر اساس اصالت خود استوار است و تصمیم گرفت که بعد از سه سال این کنگره را حتما امسال برگزار کند. با تلاش همه عزیزان کنگره در سطح بسیارگسترده‌ای برگزار شد.»

وی ادامه داد: «برای اولین بار تمام شرکت‌های بزرگ دارویی و تمام شرکت‌های بزرگ واکسن و سایر شرکت‌های مرتبط در این عرصه حضور داشتند و از این بابت تشکر می‌کنم. چهار سالن بزرگ نمایشگاه در بیرون از کنگره همزمان در دور روز برگزار خواهد شد و شرکت‌ها جدیدترین دستاوردهای خود را در آنها به نمایش خواهند گذاشت.»

دکتر زارعی با بیان اینکه دوران تحول سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا را پیش رو داریم، افزود: «دوران تحول سازمان نظام دامپزشکی کشور پرقدرت پیش خواهد رفت و با برگزاری کنگره‌های مختلف و آموزش‌های عملیاتی با بروزرسانی علوم مختلف در پیشرفت‌های بزرگ گام خواهیم برداشت.»