برگزاری جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

منتشر شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ | بازدید : 423 بار

جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی در حاشیه دومین روز برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی دامپزشکی طیور برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا دکتر حامد زارعی در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره صبیه محترم دکتر اقامیری رییس سازمان دامپزشکی کشور مجدد این مصیبت بزرگ را تسلیت گفت و با ذکر صلوات و فاحته‌ای از ایشان تکریم شد. اعضای شورای مرکزی در این جلسه ضمن اعلان رضایت از نحوه برگزاری کنگره پس از وقفه‌ای سه ساله از مسئولین سازمان نظام جهت برگزاری پرشور هشتمین کنگره بین‌المللی دامپزشکی طیور تقدیر و تشکر کردند و فعالیت‌های صورت گرفته در کنگره، کارگاه‌های اموزشی و پانل‌های تخصصی تشکیل شده را بسیار کاربردی دانستند.

در جلسه شورای مرکزی توسط اعضای حاضر در جلسه به بحث‌های مختلف در حوزه‌های مربوطه پرداخته شد و در خصوص مباحث روز، مشکلات و معضلات حوزه‌های مختلف بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت. گفتنی است مسائل مربوط به تعرفه‌های سال 1402 مورد بحث قرار گرفت. همچنین در خصوص مشکلات بیمه تکمیلی و راه حل‌های برون رفت از آن و همچنین مشکلات مربوط به حوزه مراکز ماده (2) قانون افزایش بهره‌وری صحبت‌هایی صورت گرفت.

سامانه‌های در حال راه‌اندازی در سازمان، پورتال جدید سازمان و سایر کارهای انجام شده از جمله دیگر مباحث مطرح شده بود. دکتر زارعی رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا همچنین در خصوص مسائل معیشتی و رفاهی همکاران و وام‌هایی که برای اعضا در نظر گرفته شده است صحبت‌هایی بیان نمود.

جهت مشاهده  آلبوم تصاویر جلسه فوق کلیک نمایید