نشست صمیمی رییس سازمان نظام با فعالین بخش خصوصی استان سیستان و بلوچستان

منتشر شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ | بازدید : 435 بار

نشست صمیمی رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا با فعالین بخش خصوصی حوزه دامپزشکی و با حضور جناب آقای دکتر سرگزی مدیر کل محترم دامپزشکی استان و  اعضای شورای نظام دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان در محل اداره کل دامپزشکی استان  برگزار گردید.

ویدیوی شروع مراسم ...


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، نشستی دوستانه با حضور دکتر حامد زارعی رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا،  دکتر سرگزی مدیر کل محترم دامپزشکی استان، معاونین سازمان نظام،  دکتر گلدرزهی رئیس محترم شورای نظام استان، اعضای شورای نظام دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان و جمعی از نمایندگان بخش خصوصی و دولتی در حیطه‌های مختلف از جمله درمانگران، مراکز مایه‌کوبی، کلینیک‌ها و مسئولین فنی برگزار گردید.

در این نشست صمیمی که بیش از چهار ساعت به طول انجامید، تک تک افراد حاضر در جلسه پیرامون مسائل و چالش‌های دامپزشکی استان و موانع موجود در حیطه فعالیت‌های دامپزشکی بحث و گفتگو کردند. رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا ضمن شنیدن نظرات تمامی نمایندگان و ارائه پاسخ‌های لازم با همفکری معاونین پیشنهادها و راه حل‌های برون رفت از مشکلات را مطرح نمود.


گفتنی است محور اصلی گفتگو در این نشست دوستانه حول اعتلای حرفه دامپزشکی بود. همچنین مسائل مربوط به حوزه مسئولین فنی، نحوه واگذاری داروخانه، فروش و قیمت‌گذاری دارو و پیشنهاداتی برای تامین مسکن دامپزشکان از جمله موارد مطرح در این جلسه بود.


دکتر حامد زارعی رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا ضمن اظهار خرسندی از همدلی و همراهی موجود در سطح استان سیستان و بلوچستان گفت: «خدا را شاکریم که به لطف تعامل بسیار بالایی که در سطح استان سیستان و بلوچستان در بین بخش‌های مختلف در حیطه دامپزشکی شاهد هستیم، مشکل غیرقابل حلی در سطح استان وجود ندارد و البته از مردم شریف و زحمت‌کش استان سیستان و بلوچستان غیر از این نیز توقع نمی‌رفت.»

 

جهت دیدن آلبوم تصاویر نشست فوق کلیک نمایید .